Jaký je postup tvorby webových stránek

Tvorba obchodně úspěšného webu prochází 10 kroky (podívejte se, jak se náš postup liší od běžné tvorby webů). K zajištění úspěchu vašeho webu je každý krok nesmírně důležitý.


KROK 1: Dotazník

Po provedení poptávky tvorby webových stránek  dostanete odkaz na dotazník. V něm se ptáme na váš byznys, vašeho zákazníka a konkurenci, vaše obchodní cíle, a také na vaše požadavky ohledně vzhledu webu a jeho funkcí. 

KROK 2: Cenová nabídka

Na základě vyplněného dotazníku připravíme nezávaznou cenovou nabídku na míru vašemu byznysu. Pokud jste si nechávali nacenit webový projekt od některé z větších agentur, naše cena vás velmi mile překvapí.


KROK 3: Návrh webu

Jakmile se shodneme na podobě cenové nabídky, vstupuje do hry webdesignér. To je člověk, který celý projekt zaštiťuje. Ten provede veškeré nutné analýzy (obchodních cílů, zákazníka, konkurence,  klíčových slov) a navrhne obsahovou architekturu webu podle toho, co vaši zákazníci očekávají a hledají.

KROK 4: Drátěný model webu

Ještě než se ke slovu dostane profesionální grafik, webdesignér připraví wireframe, neboli drátěný model webu. Jde o črtu úvodní strany webu s rozmístěním všech důležitých prvků. Dostanete tak jasnou představu o významu a obsahu prvků na stránce.


KROK 5: Grafický návrh webu

Pak už se do práce pouští grafik, jehož úkolem je na základě obchodního návrhu webu vymodelovat vizuální část webu. Barvy se odvíjí od vašich požadavků a celkový dojem, layout a funkce podle potřeb vašich zákazníků  a vašeho byznysu.

Součástí grafického návrhu je obvykle pouze hlavní stránka webu, aby se tvorba webu zbytečně neprodražovala. Další strany pak graficky vychází z úvodní stránky.

KROK 6: Technická realizace

Po schválení grafické podoby webových stránek přichází na řadu kodér, který web technicky zrealizuje do podoby, kterou uvidíte v prohlížeči.

Součástí je také napojení webu na redakční systém a instalace webových aplikací. V této části také kodér zajistí optimalizaci designu pro mobilní zařízení (responzivní design).


KROK 7: Tvorba obsahu webu

V dalším kroku následuje tvorba obsahu webu. Základem je dotazník, který copywriter připravuje podle skutečných potřeb vašich zákazníků a vašeho byznysu.

Vaším úkolem je stručnou formou (obvykle v odrážkách) odpovědět na otázky a copywriterovi tak poskytnout fakta, která využije při tvorbě obsah a textů, jež prodají vaše výrobky a služby. 

Krok 8: Optimalizace pro vyhledávače

Jakmile je vytvořen obsah webu, můžeme se vrhnout na optimalizaci obsahu pro vyhledávače. A to proto, aby vás lidé po zadání odpovídajícího klíčového slova ve vyhledávači nalezli.

Postaráme se také o správnou podobu výsledku vyhledávání u každé stránky vašeho nového webu a pozveme vyhledávače na návštěvu, aby web přidali mezi své výsledky vyhledávání.


KROK 9: Webová analytika

Výkonnost webu a chování návštěvníků  na webu je nesmírně důležité měřit. Proto obchodně úspěšné weby napojujeme na analytický software Google Analytics.

Součástí je kompletní konfigurace měření cílů, kterých mají návštěvníci na webu dosahovat. V případě e-shopu zajišťujeme měření objednávek.

Krok 10: Testování a nasazení webu

Než web pustíme do ostrého provozu, testujeme veškeré webové aplikace, zjišťujeme, zda všechny odkazy fungují správně, a  naše šikovná korektorka zkontroluje a opraví případné chyby v textu.

Jakmile je vše v naprostém pořádku, web pouštíme do ostrého provozu a pozveme na návštěvu vyhledávače.

© 2006-2018 Mgr. Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies

SEO webu sledují SEO nástroje.cz

Chcete nový web?

Chci nový web
Chci nový e-shop