Tvoříme obchodně úspěšné weby za skvělé ceny
Tvorba obchodně úspěšného webu prochází 10 kroky. K zajištění úspěchu vašeho webu je každý krok nesmírně důležitý.
Podívejte se, jak se tvorba obchodně úspěšného webu liší od běžné tvorby webů.
Po provedení poptávky tvorby webových stránek dostanete odkaz na dotazník. V něm se ptáme na váš byznys, vašeho zákazníka, konkurenci, vaše obchodní cíle, a také na vaše požadavky ohledně vzhledu webu a jeho funkcí.
Na základě vyplněného dotazníku připravíme nezávaznou cenovou nabídku na míru vašemu byznysu. Pokud jste si nechávali nacenit webový projekt od některé z větších agentur, naše cena vás velmi mile překvapí.
Jakmile se shodneme na podobě cenové nabídky, vstupuje do hry webdesignér. To je člověk, který celý projekt zaštiťuje. Ten provede veškeré nutné analýzy (obchodních cílů, zákazníka, konkurence, klíčových slov) a navrhne obsahovou architekturu webu podle toho, co vaši zákazníci očekávají a hledají.
Ještě než se ke slovu dostane profesionální grafik, webdesignér připraví wireframe, neboli drátěný model webu. Jde o črtu úvodní strany webu s rozmístěním všech důležitých prvků. Dostanete tak jasnou představu o významu a obsahu prvků na stránce.
Pak už se do práce pouští grafik, jehož úkolem je na základě obchodního návrhu webu vymodelovat vizuální část webu. Barvy se odvíjí od vašich požadavků a celkový dojem, layout a funkce podle potřeb vašich zákazníků a vašeho byznysu.
Součástí grafického návrhu je obvykle pouze hlavní stránka webu, aby se tvorba webu zbytečně neprodražovala. Další strany pak graficky vychází z úvodní stránky.
Po schválení grafické podoby webových stránek přichází na řadu kodér, který web technicky zrealizuje do podoby, kterou uvidíte v prohlížeči.
Součástí je také napojení webu na redakční systém a instalace webových aplikací. V této části také kodér zajistí optimalizaci designu pro mobilní zařízení (responzivní design).
V dalším kroku následuje tvorba obsahu webu. Základem je dotazník, který copywriter připravuje podle skutečných potřeb vašich zákazníků a vašeho byznysu.
Vaším úkolem je stručnou formou (obvykle v odrážkách) odpovědět na otázky a copywriterovi tak poskytnout stručná fakta, která využije při tvorbě textů, jež prodají vaše výrobky a služby.
Jakmile je vytvořen obsah webu, můžeme se vrhnout na optimalizaci obsahu pro vyhledávače. A to proto, aby vás lidé po zadání odpovídajícího klíčového slova ve vyhledávači nalezli.
Postaráme se také o správnou podobu výsledku vyhledávání u každé stránky vašeho nového webu. A později pozveme vyhledávače na návštěvu. Vyhledávač tak web přidá do svého vyhledávání.
Výkonnost webu a chování návštěvníků na webu je nesmírně důležité měřit. Proto obchodně úspěšné weby napojujeme na analytický software Google Analytics.
Součástí je kompletní konfigurace měření cílů, kterých mají návštěvníci na webu dosahovat. V případě e-shopu zajišťujeme měření objednávek.
Než web pustíme do ostrého provozu, testujeme veškeré webové aplikace. Zjišťujeme také, zda všechny odkazy fungují správně. A naše šikovná korektorka zkontroluje a opraví případné chyby v textu.
Jakmile je vše v naprostém pořádku, web pouštíme do ostrého provozu a pozveme na návštěvu vyhledávače.
» 6dílný e-mailový seriál Jak na úspěšný web » obsah seriálu
» Knížka 3 nejdůležitější zásady pro úspěch vašeho webu
Dostanete tipy, rady a návody, díky nimž váš web začne získávat nové zákazníky.