Jak vypadá obchodně úspěšný web v praxi

A kde jsou důkazy, že web může opravdu být nejlepším obchodníkem?

Každý den to dokazují weby klientů MD webdesign a ostatně i samotný web MD webdesign. Nevyužíváme žádnou klasickou placenou reklamu a hlavním zdrojem objednávek je naše viditelnost ve vyhledávačích a zpětné odkazy z jiných webů. O zbytek se postará kvalitní a užitečný obsah. 


Vztah návštěvnosti z vyhledávačů a počtu objednávek

Návštěvnost z vyhledávačů vás nic nestojí a může být trvalá. Následující grafy ukazují data z Google Analytics (z webu jednoho z našich klientů):

Zvýšení návštěvnostri z vyhledávačů...

Zvýšení návštěvnosti z vyhledávačů…

... a skutečný vliv na počet objednávek

… a její skutečný vliv na počet objednávek


Obchodně úspěšný web v číslech

Podívejte se, jak vypadá výkonnost webů našich klientů během jednoho měsíčního provozu (data jsou z Google Analytics):

výkon obchodně úspěšného webu výkon obchodně úspěšného webu

Chcete také obchodně úspěšný web, který bude silnou oporou vašeho byznysu?

© 2006-2018 Mgr. Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies

SEO webu sledují SEO nástroje.cz

Chcete nový web?

Chci nový web
Chci nový e-shop