Jak se obchodně úspěšný web liší od běžné tvorby webů

Tradiční tvorba webů

Tradiční tvorba webů se obvykle sestává pouze z technické realizace webu = vytvoření grafické šablony, její nakódování a nasazení redakčního systému. Cílem technické realizace je dostat web na obrazovku monitoru, nikoliv zajistit jeho obchodní úspěch.

Proč to nestačí?

Technická realizace vám úspěch nezajistí. Zákazníky vám nepřivede hezká grafika webu, ale především kvalitní obsah a propracovaná psychologie obsahu webu. Obchodně úspěšný web proto vyžaduje mnoho činností navíc, které předchází samotné technické realizaci webu.

Tvorba obchodně úspěšných webů z dílny MD webdesign vychází z téměř 10 let zkušeností a testování.

Porovnejte si činnosti

Činnost Technická realizace Obchodně úspěšný web
Analýza byznysu a obchodních cílů ne ano
Analýza zákazníka ne ano
Analýza konkurence ne ano
Analýza klíčových slov ve vyhledávání ne ano
Návrh obsahové architektury webu ne ano
Drátěný model webu ne ano
Grafický návrh webu ano ano
Kódování webu ano ano
Nasazení redakčního systému a aplikací ano ano
Nasazení analytického softwaru ne ano
Copywriting – příprava profesionálního obsahu ne ano
SEO – optimalizace webu pro vyhledávače ne ano
Testování a nasazení webu ano ano

POZOR: SEO optimalizaci webu může dodavatelská firma poskytnout jedině tehdy, pokud připravuje obsah webu. V případě běžné tvorby webu tedy jde pouze o přípravu na optimalizaci, nikoliv o samotnou optimalizaci!

© 2006-2018 Mgr. Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies

SEO webu sledují SEO nástroje.cz

Chcete nový web?

Chci nový web
Chci nový e-shop