4 kroky profesionálního webdesignu

My se vás nebudeme ptát, jak má váš nový web vypadat, jaký obsah na něm chcete a jak má fungovat. Ptáme se vás na byznys, cíle a zákazníka. Než začneme pracovat na technické realizaci webu, strávíme spoustu hodin plánováním a přípravou webu. Webdesign není jen o grafice, to je jen jeho malá část.


KROK 1: Analýza byznysu, zákazníků a cílů webu

Abychom správně pochopili, jaký byznys děláte, kdo je vaše konkurence, jakých cílů by měl web dosáhnout, a především kdo jsou a jak přemýšlejí vaši zákazníci, ptáme se na spoustu otázek.

Nikdy nezačínáme grafickým návrhem, ale vždy začínáme vaším byznysem a cíli webu!


KROK 2: Návrh architektury a obsahu webu

obr-rozcestnikAby web návštěvníka intuitivně provedl celým nákupním procesem až k samotné objednávce nebo poptávce, je třeba vědět, co ho zajímá a jak přemýšlí.

Využíváme techniku person (scénářů vyhledávání) a analýzu klíčových slov z vyhledávačích Google a Seznam. Díky tomu navrhneme web na míru potřebám vašich zákazníků.


KROK 3: Wireframe – drátěný model webu

obr-wireframeDrátěný model webu je nezbytnou součástí návrhu webu před jeho grafickým zpracováním.

Pod slovem wireframe si představte črtu stránky webu, v níž naznačujeme význam a funkce jednotlivých prvků na stránce.


KROK 4: Grafický návrh webu

obr-grafikaLidé se na váš web nebudou chodit dívat, ale hledat informace. Grafika je tudíž podřízena obsahu a funkcím webu, aby vedla oko návštěvníka správným směrem.

Nikdy netvoříme grafiku webu ze šablony! Každý grafický návrh vychází z individuálního zadání, protože vy a váš byznys jste jedineční.


Ukázky z realizací

© 2006-2018 Mgr. Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies

SEO webu sledují SEO nástroje.cz

Chcete nový web?

Chci nový web
Chci nový e-shop