Tvoříme obchodně úspěšné weby za skvělé ceny

Tipy, návody, školení: Facebook Blog

Mám web, ale nezískává nové zákazníky

Odhalte skutečný problém vašeho webu a najděte vhodné řešení.


Web nemá originální a užitečný obsah

Obsah pouze představuje firmu a služby, ale nezaměřuje se na řešení konkrétních potřeb zákazníků, jejich snů a problémů. Texty jsou psané neatraktivní, technickou formou a nevzbuzují emoce důležité pro nákupní rozhodování.

Možná obsah na e-shop přebíráte od dodavatele, čímž zapadáte mezi šeď stovek dalších e-shopů, kteří mají tentýž nezajímavý a neužitečný obsah. Duplicitní obsah navíc způsobuje vaše vyřazení z vyhledávačů.

Řešením je vytvoření nového obchodně úspěšného webu s atraktivním, originálním a užitečným obsahem, jenž prodá vaše výrobky a služby.


Web se nezaměřuje na správnou cílovou skupinu

Obsah webu se nezaměřuje na potřeby vašich zákazníků. Víte, kdo je vaším zákazníkem? Víte, co ho trápí, jaké má potřeby, sny a zájmy? Mluví obsah vašeho webu jazykem těchto zákazníků?

Pro tvorbu úspěšného obsahu, který prodá vaše výrobky a služby, je nutné pečlivě provést analýzu zákazníků a zjistit, co jsou zač, jak přemýšlejí, s jakými problémy a potřebami se potýkají.

Řešením je vytvoření nového obchodně úspěšného webu se špičkovým obsahem, jehož tvorbě předchází důsledná analýza zákazníka, jeho potřeb, problémů a snů.


Web nebudí důvěru

První dojem rozhoduje – víte, že máte 10 vteřin na to, abyste návštěvníka zaujali?

Web na první dojem odrazuje od prohlížení a čtení – neformátovaný text s dlouhými odstavci, které přímo odrazují od čtení; nebo blikající prvky či špatně kontrastní a neprofesionální grafika. Na webu/e-shopu navíc chybí bližší údaje o firmě a lidech, kteří za ní stojí.

Řešením je kompletní redesign webu s atraktivním obsahem a špičkovou profesionální grafikou, jemuž předchází důsledná analýza byznysu, zákazníka a konkurence.


Web není vidět ve vyhledávačích

Webu chybí kvalitní obsah, jenž by byl pečlivě navržen na základě analýzy klíčových slov a optimalizován pro vyhledávače. Vyhledávači nepředává dostatečné množství signálů, aby mohl obsah přiřadit správnému klíčovému slovu.

Webu chybí optimalizace výsledků vyhledávání, takže i když se zobrazí ve výsledcích vyhledávání, nikdo na něj nekliká. Přesvědčte se sami – do hledacího políčka napište site:vase_domena.cz. Jak vypadá výsledek?

Řešením je tvorba nového obchodně úspěšného webu, jemuž předchází pečlivá analýza klíčových slov, návrh obsahové architektury webu a tvorba originálního obsahu optimalizovaného pro vyhledávače.

Sdílejte na sociálních sítích

Chcete úspěšný web?

Chci web získávající zákazníky
Chci ziskový e-shop

Top