Tvoříme obchodně úspěšné weby za skvělé ceny
Necháte si vytvořit zbrusu nový web, ale jak se lidé dozví, že jste jej spustili? Nový web je třeba propagovat.
ČTĚTE ČLÁNEK 11 tipů, jak snadno propagovat web.
Dejte svému okolí o vašem webu vědět. Sdílejte jeho odkaz na Facebooku, a jinde, a zmiňujte se o něm při běžném hovoru. Adresu webu přidejte na viditelné místo do vaší provozovny nebo obchodu (pokud jej máte) a na propagační materiály či vizitky.
Přidejte si adresu webu do automatického podpisu ve vašem e-mailu. Kolik e-mailů denně nebo týdně napíšete? Podpis v e-mailu je elektronická vizitka. Nebojte se proto webem pochlubit a pozvat příjemce na návštěvu.
Obešlete své zákazníky či klienty s informací o novém webu. Informaci o novém webu můžete umístit také na firemní profily na sociálních sítích.
Poproste své dodavatele a další obchodní partnery, aby vás zmínili na svém webu. Pokud jste regionálním zástupcem, pak třeba v seznamů obchodů. Využít můžete i různé referenční strany, kdy se vyjádříte ke službám svého dodavatele a on váš komentář s odkazem na váš web umístí právě do referencí.
Časům, kdy vám pomohla registrace do stovek katalogů, odzvonilo. Dnes má smysl se registrovat do dvou.
Registrací do katalogu Firmy.cz portálu Seznam získáte další možnosti, jak se zobrazit ve vyhledávání Seznamu. A objevíte se také v mapách Seznamu. Registrujte se pomocí svého IČ.
Služba Moje firma na Googlu vám zajistí jednak lepší viditelnost ve vyhledávači Google. Ale dohledatelní budete též v mapách Googlu.
K přihlášení do obou služeb budete potřebovat účet Seznamu a Googlu. K jejich vytvoření můžete využít svou vlastní e-mailovou adresu.
POZOR: Nenaleťte na nabídky registrace do stovek katalogů. Čtěte článek >>
Využijte reklamní PPC systémy Ads a Sklik, které do vyhledávačů Google a Seznam vkládají (nad přirozené výsledky vyhledávání) textovou reklamu. Dostanete se tak ihned na první (placené) pozice ve vyhledávači a vaši potenciální zákazníci k vám rychle najdou cestu.
Správu PPC kampaní nechejte na nás – zajistíme minimalizaci nutného rozpočtu a maximální počet nových poptávek či objednávek.
» 6dílný e-mailový seriál Jak na úspěšný web » obsah seriálu
» Knížka 3 nejdůležitější zásady pro úspěch vašeho webu
Dostanete tipy, rady a návody, díky nimž váš web začne získávat nové zákazníky.