K čemu je PPC reklama

Potřebujete na svůj web rychle přivést nové návštěvníky a získat objednávky? Pak je řešením výkonový marketing ve vyhledávačích.


Co je PPC reklama

PPC je zkratkou z anglických slov Pay Per Click = platba za proklik. Je to forma placené reklamy ve vyhledávačích, kdy neplatíte za zobrazení reklamy, ale až tehdy, když na reklamu uživatel vyhledávače klikne a přejde tak na váš web. Typickými zástupci systémů PPC reklamy jsou Google Ads a Seznam Sklik.


Kolik stojí PPC reklama

V rámci PPC reklamy ve vyhledávačích platíte za kliknutí na reklamu, za tzv. proklik. Pozice reklamy mezi výsledky vyhledávání se mimo jiné určuje nabídkovou cenou za proklik. Záleží tedy na vás, jakou cenu za proklik nabídnete.

Jeden proklik může stát jen několik korun, někdy ale i několik desetikorun. V rámci kampaní máte možnost nastavit si denní rozpočet. Své výdaje tak máte vždy pod kontrolou. 


Kdy využít PPC reklamu

Jestliže máte nový web/e-shop a potřebujete okamžitě získat návštěvnost, je PPC kampaň tím nejrychlejším a nejlevnějším řešením.

Nečekejte, než se váš web objeví za několik měsíců v přirozených výsledcích vyhledávání!

Výzkumy zjistily, že když se na stránce výsledků vyhledávání zobrazíte jak na placené, tak na přirozené pozici, zvyšuje se tak míra prokliku, protože budíte o to větší důvěru.

PPC kampaně využijete i v dalších případech: například když zavádíte nový produkt nebo službu na trh.


Jak vám pomůže profesionální vedení kampaní

Profesionální vedení kampaní ušetří nejenom čas, ale především peníze. Díky průběžnému ladění kampaně se může snížit cena za proklik, a především pak cena za konverzi, tedy objednávku.  Rozhodně nenechte kampaň jen tak bez zásahu běžet, protože to byste také mohli peníze jen tak vyhodit z okna a výsledek by byl stejný.

© 2006-2018 Mgr. Martin Domes | ochrana osobních údajů | cookies

SEO webu sledují SEO nástroje.cz

Chcete nový web?

Chci nový web
Chci nový e-shop