Tvoříme obchodně úspěšné weby za skvělé ceny
Potřebujete na svůj web rychle přivést nové návštěvníky a získat objednávky? Pak je řešením výkonnostní marketing ve vyhledávačích.
PPC je zkratkou z anglických slov Pay Per Click = platba za proklik. Je to forma placené reklamy ve vyhledávačích, kdy neplatíte za zobrazení reklamy, ale až tehdy, když na reklamu uživatel vyhledávače klikne a přejde tak na váš web. Typickými zástupci systémů PPC reklamy jsou Google Ads a Seznam Sklik.
V rámci PPC reklamy ve vyhledávačích platíte za kliknutí na reklamu, za tzv. proklik. Pozice reklamy mezi výsledky vyhledávání se mimo jiné určuje nabídkovou cenou za proklik. Záleží tedy na vás, jakou cenu za proklik nabídnete.
Jeden proklik může stát jen několik korun, někdy ale i několik desetikorun. Lze však nastavit maximální cenu za proklik na každém slovu spouštějícím zobrazení reklamy. A také maximální denní rozpočet.
Jestliže máte nový web/e-shop a potřebujete okamžitě získat návštěvnost, je PPC kampaň tím nejrychlejším a nejlevnějším řešením.
Nečekejte, než se váš web objeví za několik měsíců v přirozených výsledcích vyhledávání!
Výzkumy zjistily, že když se na stránce výsledků vyhledávání zobrazíte jak na placené, tak na přirozené pozici, zvyšuje se tak míra prokliku, protože budíte o to větší důvěru.
PPC kampaně využijete i v dalších případech: například když zavádíte nový produkt nebo službu na trh.
Kampaň nemůžete běžet bez pravidelných zásahů, jinak byste mohli přijít o peníze bez výsledku.
Ušetříte čas a peníze: nemusíte se nic učit a zkoušet ruskou ruletu s vlastními penězi.
Minimalizujeme cenu za proklik a maximalizujeme návštěvnost a potenciál poptávky/objednávky.
» 6dílný e-mailový seriál Jak na úspěšný web » obsah seriálu
» Knížka 3 nejdůležitější zásady pro úspěch vašeho webu
Dostanete tipy, rady a návody, díky nimž váš web začne získávat nové zákazníky.