Tvoříme obchodně úspěšné weby za skvělé ceny
O SEO panuje řada mýtů a polopravd. Přečtěte si, o čem SEO skutečně je a co vám může přinést.
Optimalizace pro vyhledávače (zkráceně SEO z anglického sousloví Search Engine Optimization) je souborem technik, metod a postupů, kterými zvýšíte hodnotu a autoritu svého webu. Takže jej vyhledávač ve výsledcích vyhledávání umístí na vyšší pozici než jiné weby.
A vy získáte více návštěv zdarma z vyhledávačů.
SEO se obecně rozděluje na dvě oblasti:
POZOR: Optimalizaci obsahu webu pro vyhledávače na vašem webu nelze provést, pokud dodavatel webu netvoří i celý obsah! Proto vždy s webem tvoříme i kompletní obsah webu.
Kolem SEO se točí řada mýtů, polopravd a lží. Bohužel pravdu často neznají ani lidé, kteří SEO nabízejí. Hrají na to, že lidé si zvykli něco považovat za SEO a pod tímto názvem často prodávají zcela nesmyslné a zbytečné služby. Ty vás v lepším případě připraví o peníze, v tom horším i o pozice ve vyhledávačích.
TIP: Čtěte článek Nepřínosné a nebezpečné SEO? Stále v nabídkách SEO agentur.
Co možná o SEO nevíte:
Vyhledávače se snaží napodobit lidské myšlení při vyhledávání. Zeptejte se tedy sami sebe: Když budu hledat odpověď na mou otázku, nebo řešení mého problému, najdu na svém webu odpovědi?
Nechte posoudit odborníka, která z variant je pravděpodobnější. Obvykle se do hry zapojí obě. V každém případě vždy existuje možnost nápravy situace a není to o žádné alchymii, magii a kouzlech, ale o zdravém selském rozumu, odborných znalostech a šikovnosti.
TIP: Pokud chcete vědět, jak na tom jste, pak si nechejte udělat SEO analýzu webu s konkrétními návrhy řešení.
To záleží na úhlu pohledu a konkrétní situaci. Jestliže lze vyšších pozic dosáhnout například jen změnou obsahu a architektury webu a redakční systém tyto změny snadno umožňuje, pak lze jen předělat starý web.
Jestliže ale web s redakčním systémem není flexibilní, pak nemá smysl přestavovat něco, co stejně nefunguje. Když nový web zajistí každý měsíc jedinou objednávku navíc, za jak dlouho se vám investice do webu vyplatí?
Pokud je web v tak špatném stavu (zajistili jste si původně jen jeho technickou realizaci, například grafikem, nebo programátorem), nelze doporučit nic jiného, než tvorbu nového webu. Často to je nakonec rychlejší, a v důsledku i levnější řešení.
S novým obchodně úspěšným webem přijde nejenom více návštěvníků z vyhledávačů, ale především více objednávek/poptávek.
» 6dílný e-mailový seriál Jak na úspěšný web » obsah seriálu
» Knížka 3 nejdůležitější zásady pro úspěch vašeho webu
Dostanete tipy, rady a návody, díky nimž váš web začne získávat nové zákazníky.